Et netværk for mennesker der er ramt af andres selvmordshandlinger

Generalforsamling 2022

Indkaldelse til generalforsamling i NEFOS - Netværket for selvmordsramte

Mandag den 20. juni 2022, kl.16.30-18.30
NEFOS, Ejlskovsgade 13, 5000 Odense

Indkaldelse og dagsorden ifølge vedtægterne:

1. Valg af dirigent.
2. Valg af referent.
3. Bestyrelsens beretning
ved formanden.
a) Godkendelse af beretningen.
4. Beretning ved NEFOS direktør.
a) Godkendelse af beretningen.
5. Fremlæggelse af regnskab og budget.
a) Godkendelse af regnskab.
6. Indkomne forslag.
7. Fastsættelse af kontingent.
8. Valg til landsorganisationens
bestyrelse og suppleanter.
9. Orientering fra landsorganisationens valgte revisor.
10. Eventuelt.

I henhold til vedtægterne §7.4, kan forslag, som ønskes optaget på dagsordenen, herunder vedtægtsændringsforslag, fremsættes af medlemmer
og bestyrelse. Forslag skal være formanden skriftligt i hænde senest 2 uger før generalforsamlingen og udsendes til medlemmerne senest en uge før generalforsamlingen.

Tilmelding af hensyn til forplejning til Lisbeth Lyø på mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., senest mandag den 13. juni 2022.

Om NEFOS

NEFOS er en organisation, der yder støtte og rådgivning til alle, der er eller har været tæt på en person, som har udført en selvmordshandling. Dette kan være alt fra trussel om selvmord til den aktuelle selvmordshandling.

NEFOS tilbyder 5 GRATIS samtaler med en professionel frivillig rådgiver, samtalegrupper og hjemmebesøg hos ældre og gangbesværede samt familier med mindre børn.

Vi har mulighed for at tilbyde samtaler flere steder i landet.

Rådgivning til alle, der er eller har været tæt på en person, som har udført en selvmordshandling.

Kontakt NEFOS

Hovedkontoret Odense

Du kan kontakte NEFOS via mail og telefon.

Vi kontakter dig, såfremt du har lagt dit nummer på telefonsvareren - eller hvis vi har modtaget en mail eller en sms fra dig.

Telefon: 6312 1226 eller 5190 9584
Telefontid: Hverdage kl. 09.00-13.00
Mail:

Yderlige info

Er du fagperson eller journalist, og har du brug for information, råd eller sparring, er du velkommen til at kontakte os på mail: Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., og din henvendelse vil blive besvaret af faglig leder Elene Fleischer.

Støt NEFOS

NEFOS er en frivillig drevet organisation, vi har derfor brug for din støtte til at opretholde vores landsdækkende gratis arbejde for selvmordsramte.

Du kan støtte os på følgende måder:

Nyheder på mail

Hovedkontorets: Ejlskovsgade 13, 1.sal t.v. 5000 Odense C.